Бас-гітара DANELECTRO 59DC Long Scale Bass (Black)
Повернення класики 1990-х!
Бас-гітари Danelectro отримали визнання завдяки Джону Ентвіслу (John Entwhistle) з легендарної групи The Who, який використовував Danelectro Longhorn бас. Завдяки перевиданню моделі 59DC ти можеш досягти того самого класичного звучання, яке ідеально лягає в мікс. Оснащений двома унікальними звукознімачами Lipstick з високим вихідним рівнем 59DC Long Scale Bass має неймовірно автентичний "округлий" тембр, а його харизматичний дизайн втілює в собі бунтарський дух рок-н-ролу!
Звукознімачі Lipstick®
Спочатку звукознімачі типу Lipstick встановлювалися Danelectro на електрогітари. Оригінальні Lipstick датчики дійсно були виготовлені з використанням металевих корпусів від губної помади, які Danelectro закуповувала у виробників косметики. Саме такими "губнопомадними" звукознімачами оснащувалася більшість оригінальних електро- і бас-гітар Danelectro. Вся електронна начинка розміщувалася в цьому корпусі, завдяки чому вдалося помітно знизити вартість інструментів.
При виготовленні сучасних звукознімачів, звичайно ж не використовують губну помаду. Датчики Lipstick мають корпус, спеціально виготовлений в цьому дизайні. Виконані на основі традиційних синглів, з електронікою розміщеною в металевій хромованій трубці, ці звукознімачі вирізняються не тільки унікальним зовнішнім виглядом, але також мають багате і м'яке басове звучання.
| Корпус | Мазоніт (Masonite) |
| Тип конструкції | Гриф на болтах |
| Гриф | Клен,"C" профіль |
| Накладка грифа | Палісандр (rosewood) |
| Мензура | 34" (864 мм) |
| Лади | 20 ладів |
| Бридж | Регульований бридж з індивідуальними сідлами |
| Звукознімачі | 2 х Lipstick® зі збільшеними опором і вихідним рівнем |
| Управління | 3-позиційний перемикач, 2 х гучність, 2 х тон |
| Механіка | Хромована |
| Кілки | Хромовані кілки типу Kluson |
| Колір | Чорний - Black (BLK) |
| Комплектація | Гітара, анкерний ключ |
| Виробництво | Корея |
| Гарантія | 12 місяців (на механічні та електронні компоненти інструменту) |
-
21090 грн.







